torsdag 4 november 2010

Smartson testar

Egentligen skulle detta inlägg skrivas med kritvit färg, men då skulle Ni kära läsare, inte kunna se någonting, troligen.....

Jag har kommit med som testpilot av Alcro kritvit färg, via Smartson, som hittar testpiloter till alla möjliga saker, alla kan anmäla sig, finns på bland annat på Facebook.http://smartsontestpilot.se/arla-smaksatt-vispgradde/bli-testpilot/

Det är lite av en sport att anmäla sig och se om man kommer med, jag brukar bara anmäla mig till det som riktigt intresserar mig, så då har jag såklart anmält mig till en ny sorts grädde, med smak, låter inte det oxå spännande????

Se länken ovan....

Jag hoppas att färgen dimper ner ganska snabbt, så vi kan börja med ommålningen av vår källare, den är inte målad på många, många år och är just nu grå/där oljetanken stod/och fult gul på resten av väggarna.

För övrigt så blåser det halv storm ute, hoppas alla tråkiga löv försvinner från vår tomt, jag ska jobba kväll och imorgon blir det stan med bl.a. fika på Thimons, självklart med mina döttrar och Världens Bästa Josefina.

Inga kommentarer: