tisdag 16 november 2010

Annonser vs Ullared



I lördags åkte två bussar från Terminalen, full med köpgalna kvinnor eller inte så galna, men sugna på att handla.

Resan gick bra, jag som åkte enbart för att stora dottern, skulle shoppa lite julklappar, fick åka själv.

Hon fick hög feber och blev lite sjuk, kanske inte lämpligt att åka just då, men lite dåligt samvete, gav jag nog henne, för jag skulle ju inte åka.

Nåja, det var så jäkla mycket folk, så det var inte sant, eller, det var ju just det, det var.

Snurrigt eller, lugn, borde man varit, för ibland blev man stillastående 15-20 min. och kom absolut ingenstans, fast en del "folk" skulle absolut fram ändå, fast det gick inte....hahaha...

Jag hade lista och fick med mig det mesta, summan blev väl lagom hög, jag var nöjd, lite julklappar till Josefina och en hel del till oss.

Det har ju aldrig behövts annonser, för Ullareds shoppingen, har ju alltid spridits muntligt, det är många år sedan vi var där första gången.

Dock har min syster, Ann-Louise, annons ute på blocket,
hon har 6 otroligt charmerande kattungar till salu, eller, jag tror det var 2 eller 3 kvar, resten är tingade för de är inte lev.klara förrän i januari.

OBS!!! klicka på texten, så kommer Du direkt till annonsen......

Smart att vara ute i tid, då hinner folk vänja sig och kanske skaffa det som behövs.

Gå gärna in och titta på bilderna, och en liten filmsnutt, så fina......

Veckan går, jag ska hinna en del, sen blir det Ladys Night, i Jönköping, på fredag kväll, äldsta dottern, hennes kompis med mor, och så jag, ska bli himla kul......

Men, jag har inget att ha på mig, HJÄLP...........

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackför reklamen,syster! Idag är det bara en tjejkisse kvar..Fisan! Ha det underbart kul i helgen..titta o.njuuut hihi!!Kramkraam A-l.