tisdag 19 januari 2010

Stora Killar

Idag, fyller min systers båda pojkar, år...

Kevin 18 år och Tom 17 år, här kommer ett stort GRATTIS, från oss i Stensjön, måtte det gå Er båda väl i LIVET, och glöm inte, det Du inte har gjort behöver Du inte ångra, men det Du gör kommer på ett eller annat sätt att berika Ditt liv....

Så killar, ta nu chansen, gör något!!!!!!!! Skickar med en bild på en god tårta, för jag tror att Ni säkert kommer att käka något sådant idag, om jag känner Ann-Louise rätt....ha nu en bra dag....



För övrigt så har jag avver
kat en ljuvlig stavpromenad, med snöflingor singlandes stilla ner från skyn, jag njuter, tycker det är så ljuvligt vackert.....

Dagen ligger framför mig, som ett rent och vitt oskrivet blad, jag är LEDIG.....har inga måsten, julen är nerplockad, vadå????städa???? kan jag göra en annan dag, det får bli en bra bok, i min sköna stol, i vårt uterum, där jag bara kan lyfta blicken och titta ut på det fantastiska skådespelet, som utspelas utanför mina fönster, ett eller annat rådjur kanske eller till och med en älg, vem vet....och, såklart snön som faller.......

Gröten har hamnat på rätt plats, theét smakar bra, tidningen har en del läsvärt på sina sidor, så nu drar jag mig tillbaka, vila och rekreation......




2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack,tack från killarna i Gullarp!!Någon tårta blir det inte idag..men vi tar igen det med nåt bättre på lördag..smörgåstårta,enligt födelsedagsbarnens önskemål!!Kram från syrran.

Eva sa...

Låter bra, o jag tog visst fel på dag.......men de är i alla fall Gratulerade.....hoppas allt är bra..Kram