torsdag 7 januari 2010

Skidtur...igen

Idag, ska jag "bara" jobba kvällen, alltså har jag nästan hela dagen till fritt förfogande, bortsett från lite matlagning o städ o sånt.....

Fast, det finns ju kvar, men det är inte säkert att snön gör det, så....idag drog jag på mig skidorna igen, och nu har jag precis kommit tillbaka, sitter och äter lite frukt......

Skidorna är gamla, skidskorna lite spruckna, men trots allt väl inkörda och lagom sköna, så det fungerar jättebra, åtminstone för mig.....


Fortfarande samma otroligt sköna och ljuvliga känsla, då jag stavat mig fram över Nömmen, det är en mäktig känsla, tycker iaf jag.

Solen fanns där, bakom molnen och några kort blev det, för idag var kameran med, så de bilderna bjuder jag på idag.

Jag njuter allt jag kan, av allt vackert som finns att titta på, jag har två amaryllisar, en vit och en röd, som blommar just nu, tänk, att dess lökar kan ge så otroligt stora och vackra klockor, dessutom har jag en till på gång, som jag fick till jul.....




Alla ni därute, tag vara på dessa ljuvliga dagar och njut, njut, njut.........

1 kommentar:

Alexandra sa...

det blir bra! ses imon vid den tiden. Ska ta med en meny till er då också. Kram