fredag 27 november 2009

Syster, yster

I onsdags hade jag besök av min "lillasyster", hon hade med sig 3 av sina barn och vi hade en mycket trevlig fikastund.

När man inte träffas så ofta, finns det en hel del att prata om, och jag hade dessutom köpt gardinstänger till henne i Jönköping, som hon hämtade.

De båda små, växer ju så himla fort, mellan gångerna, det är lilla My och Oliver, och såklart en bild på Linn och mamma Ann-Louise....


Jag skickade med en liten slant till hennes dotter Lovis, som fyller år på söndag....Stort Grattis På Din Dag....kramar från oss i Stensjön.

Veckan har bara ilat iväg, en del problem har blivit lösta på ett bra sätt, förändringar ska nog också bli bra, så småningom, det brukar ge sig, när alla fått lite distans och blivit placerade, även om oron finns där, stor för en del och mindre stor för andra......

Lite julstjärnor har jag fått på plats, resten ska fixas i helgen och idag......när jag kom hem.....Stort Tack Snickaren, som hade varit och lagt vårt golv.....och så himla bra det blev.

Mycket trevligt att komma hem till denna överraskning..

En snabb tur in på den stora affären, blev det, innan jag åkte hem.

Där kom en "crazy" bilförare
som en galning inne i affären, se bilden...

Vi ska träffas imorgon här och ta en försenad födelsedagsfika för Owe och bestämma hur vi ska göra med eventuella "julklappar".

Det blir en helt annan historia..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha,ha bilderna blev ju riktigt bra ju!!Bustrollen blev bäst,förstås!Ja,när vi väl träffas känns det ju att det går alldeles för långt mellan gångerna!!Ha nu en riktigt skööön helg o.jag önskar er alla en mysig 1a advent!!