lördag 7 november 2009

Liten Jul


Ja, idag har det varit en skön dag, först en snabb tur till stan, sen åkte jag hem i en gul "bubbla", den bil vi var o köpte i Mariestad, igår, och idag har Alexandra bytt däck, på den.

Vi har förfirat Fars Dag, idag, och samtidigt tjuvsmakat på julmaten.....

Det var utsökt gott, efterrätten satt oxå fint och brasan brann, och ljusstaken brann nästan upp iaf ljusmanschetten.

Det var bara att blåsa ut så var den faran över.

Efter detta har vi tittat på AIK, som nu då är dubbla mästare, så himla kul att De vann.

Alexandra satt här med sin AIK halsduk och gula och svarta kläder, vad kan då passa bättre, än en gul bil???

Svarta stripes, skulle inte vara helt fel, bara det är gjort med finess och smak.

Tror det får bli en liten sväng på spikmattan, för att fixa min något ömma rygg och axlar, fattar inte varför det blir så, jag får nog dra igång min styrketräning igen, jag vet ju att det blir bättre då, men hinna?????


Inga kommentarer: