måndag 2 november 2009

"Morgonfika!



Dagen blir så härligt ljus och varm, när jag får träffa Världens Bästa Josefina, detta skedde idag, då jag visserligen jobbat långnatt, men en telefonsignal, fick snabbt upp mig.

Det var Josefina och hennes mamma, som precis varit o köpt färska frallor och var på väg ut till Stensjön.

Det är ett mycket trevligt sätt att vakna på, att få njuta
av denna lilla juvel, som är så himla skön och nästan alltid på gott humör.

Att få ett så trevligt frukostsällskap, är inte heller fel......Tac
k Gabriella, för frallor och det andra lite onyttiga.

Natten jobbade jag, som sagt och den gick smidigt och bra, men har man bra medarbetare, så har man.....

Nu stundar ju såklart en natt till, men veckan går så fort, och det är kanonbra, tycker jag.

En liten HYLLNING till AIK, som vann sitt efterlängtade och välförtjänta GULD, jag har ju då en dotter, Alexandra, som är otroligt glad för detta....

Rullat in sommardäcken, har jag också gjort, så nu får snön falla när den vill, jag är rustad, så det så, och jag hoppas alla andra är det också.

Hösten har ju faktiskt sina poänger, den också, det är precis som om man går ner lite i varv, nästan lite som björnarna gör, åtminstone på fritiden.

Jobbet kräver ju det mesta, men ingen behöver ha dåligt samvete, för att man njuter av tända ljus, ev. en brasa och varm filt och en god bok.

Var sak har sin tid, och nu är det så hösten för det mesta känns bäst på.

Några kort från dagens fikastund bjuder jag på, såklart på Josefina, ha en fortsatt bra vecka....ALLA.


Inga kommentarer: