måndag 23 november 2009

Nya tag.....

Ja, så var det dags för förändringar igen......ingen vet hur det kommer att bli, men spännande är det ju alltid, jag får vara nöjd med att jag fortfarande tycker att det faktiskt är rätt OK....

Många får nog ont i magen och det är klart att det känns jobbigt, på olika vis för alla berörda, men det går nog över oxå, och i slutändan får jag hoppas att det blir hyfsat bra....annars är det ju bara att gilla läget.....

Dagen har idag varit mulen och grå.....men om solen skiner inombords, så gör det inte så mycket..

Idag fyller Owe år och min svåger Krister Barklid i Rya, stort Grattis till Er Båda två, hoppas dagen blir bra....

Jag har sett en fin golvljusstake som jag skulle vilja ha, på Pernilla Wahlgrens blogg, men den finns tydligen bara på Drömhuset i Stockholm,
så jag lär nog inte få fatt på någon, dessutom tror jag att den är jättedyr, men ack, så läcker, ska försöka få in en bild, så Ni alla kan beundra den....

Natten ska jag jobba, hoppas att den blir hyfsat lugn, och imorgon ska naglarna fixas igen, kanske det blir julmotiv.......

1 kommentar:

Lilly - Fearless Female sa...

ja den var verkligen snygg. gillade oxså den!!! kram