torsdag 5 november 2009

A6

Idag har jag varit helt ledig, och dagen började i Hälsans Tecken, med ett morgonmöte på Previa.

Alltid trevlig att sitta där och bli lite inspirerad, och the och fralla, smakar ju alltid gott.

Därefter tog jag bilen och drog iväg till Jönköping, lugnt och sansat....

Intog frukost på IKEA, satt länge med mitt the, och bara njöt, tittade på alla människor som stressade fram, både på parkeringen och inne i restaurangen.

Kändes skönt, att inte ha något måste, i det läget..

Jag shoppade det vanlig, ljus såklart och servette
r och lite annat smått och gott, finns alltid något att köpa.

En liten shoppingrunda inne bland alla butiker blev det också, dock med något blygsamma inköp, ett vitt linne och en liten stickad tröja. Blå....såklart, det är ju trots allt den färgen som jag gillar mest.

Alexandra plockades upp, vid ankomsten till Nässjö och sedan var vi på MIO och letade sköna fåtöljer, finns inte alls sådana som vi vill ha, får väl leta vidare
.

Tänkte hitta den ultimata njutningsmöbeln, att ha ute på altanen, som vi både kan vila i, läsa i, bara ha det skönt i och så ska den såklart vara både snygg och hyfsat billig, ja, ni hör, en omöjlig uppgift, nästan.

Men, skam den som ger sig.

I morgon......bär det iväg till Mariestad, då Alexandra slutat, vi ska åka och titta på en bil, som hon hittat. Jag hoppas att det är något vettigt, men vi får väl se.....

Owe ska också följa med, håll alla tummar, a
tt väglaget är bra....och...att bilen är minst lika bra, som det står i annonsen.....

OJ, höll på att glömma......STORT GRATTIS OCH HIPP HURRA för Calle Bromander i Skärsboda, som fyller år idag, vi har inte glömt bort Dig, blir bara lite min
dre tid just nu, för en fika.....ska försöka titta ut framöver......

1 kommentar:

Emelie sa...

Ja man sparar mycket pengar. Ungefär 50 kr i veckan. Det är skönt att slippa lukta rök, för det luktar inte gott.

Trevlig helg!
Kram