fredag 10 december 2010

Fredag

Idag, blir det en färd in till den stora staden, Jönköping.

Jag ska till Ryhov och hämta en grej, att sova med, för att kolla "sömnapné" tror jag, att det heter, dessutom ska vi shoppa lite, ta en snabb repa på A6 och dessutom, Alexandras förslag, lunch med sönerna, vem betalar.......?

Ska bli trevligt iaf, alltid skönt, när något som kan skingra dagens tristess, händer.

Ja, inte för att livet är så tråkigt, egentligen, blir ju vad jag själv, gör det till.

En ledig fredag, med snö på marken, solen som smyger fram bakom molnen, träffa barnen, bara ha det lugnt och skönt, förhoppningsvis, efter shoppingen.

Owe köpte hem lite filmer, häromdagen, bl.a. Inception, som jag ser fram emot att se.

På FB, finns en tävling, hos Carolines Smyckesskrin, där man kan lägga kommentarer, varje dag och ev. vinna ett smycke.....och, jag vann bakom lucka 8, vackert armband, att ha till JUL.

Så denna dagen har ju faktiskt börjat riktigt bra.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Konstigt att DU vann?! INTE. Du vinner ju alltid. Ses om en stund! Kram