tisdag 28 december 2010

BIO

Idag, har jag varit på bio, så himla skönt att kunna gå på dagen, då har jag ju hela kvällen kvar ändå.

Det var ju inte precis packat med folk, till denna föreställning, men ändå....

Att titta på film med 3d glasögon på sig, det var en upplevelse det, allt kom nära och vattnet nästan skvätte upp i bänkraderna, så jäkla mysigt.

Narnia, var det jag såg och jag gillar ju lite science filmer och fantasy,
så den var mycket sevärd, effekterna blev så coola genom brillorna, så har Ni inte testat, gör det!!!!

Går gärna på bio igen, eftersom jag gillar det, men skulle vilja ha sällskap, denna veckan är jag ledig kvällar, sen är det helkört, så vill någon ha sällskap, slå en signal....fast jag såg på nätet att det var ganska fullbokat......men, men.

Inga kommentarer: