onsdag 19 augusti 2009

Jobba

Så var då jobbandet igång, igen, ingen höjdare precis, skulle mycket hellre vara ledig, mycket, mycket mer....
Får dock vara tacksam att jag har ett jobb att gå till, har tyvärr b
ara fått så himla ont i min axel, hade det före semestern och var på Previa och fick någon inflammationsdämpande, hjälpte inte ett skit.
Jag hade hoppats att det skulle dämpa sig lite, men nu jäklar gör det riktigt ont, vet inte riktigt vad jag ska göra...kiropraktor...kanske, har aldrig varit hos någon sådan....

Spikmatta kanske, någon som testat????är den bra.....???

Nog klagat, nu närmar sig bröllopet, ska bli så himla kul, första barnet av våra fyra som gifter sig, spännande, både för dem och oss.

Förberedelser pågår och det finns en del att göra, jag är nu ledig
några dagar och ska passa Josefina en del, Gabriella är ju toastmadame och kommer att fixa en del....dessutom ska jag ju baka en del "muffins"...

Enda kruxet är vädret, måtte vädergudarna hålla inne regnskurarna åtminstone, behöver inte vara sol, men det skulle inte vara helt fel, så håll alla tummar, ni kan.

Ikväll tog jag en stavpromenad, har inte hunnit, eller prioriterat det eftersom jag jobbat i veckan, efter promenaden , tog jag ett d
opp i Nömmen, fortfarande 20 grader i vattnet, ljuvlig med ett dopp, tycker jag.
Har även hunnit städa av en del, så jag kan njuta av min ledighet.

Dessutom händer det saker med vårt uterum, det är grävt för grunden och idag har de börjat jobba lite med det som ska gjutas, sakta men säkert, ja, bara det händer något, behöver inte gå så fort, men jag vill ju se att något sker.

Möhippa hade de för Johanna, i lördags och vad jag förstår så var den mycket lyckad, med lite olika saker som hon utsattes för, inte riktigt så tufft som med Markus, men de hade kul....

Inga kommentarer: