torsdag 13 augusti 2009

Djävla pissråtta

Många dagar har gått och jag känner att jag inte hinner sitta vid datorn så mycket som jag skulle vilja, det är bara att prioritera, och jag måste bara vara ute och röra på mig, inte sitta inne....

Vad har då hänt???? Dagarna har bara flugit sin kos och jag har njutit mycket av Josefina, en av de bästa sakerna i livet, vi har också haft avslutning på cykelturerna, överraskningsrunda med sång och musik underhållning av Charlotte Öggesjö, i ett "vindskydd" på stranden vid Skärvingen, en helt fantastiskt ljuvlig upplevelse, jag hoppas att alla njöt lika mycket som jag.

Vår son, Markus, blev kidnappad till en svensexa, korten talat för sig själv, men jag publicerar inte något, vill inte åka dit för förargelseväckande beteende, fattar dock inte hur han pallade....

Hade cyklat in till Nässjö tidigt i lördags morse och träffade på Kristoffer som väntade på övriga killar, på väg till ovanstående trevliga sak.


Vi har varit en snabb sväng på IKEA, shoppade dock inte så mycket..

Idag cyklade jag in till Nässjö. vägning på VV, då jag kom ut var min cykel stulen????? Djävla Pissråtta som har gjort det, bara för att den var olåst var den inte var mans eller kvinnas egendom, ser jag någon med den blir det mord!!!!Det är
då ett som är säkert....den kanske inte var värd så mycket men jag använde den dagligen....djälva skittjuv...

Tog dock reservcykel till Skärsboda ikväll, där vi grillade gott och åt och
drack gott, samt avnjöt vissa röda djur som bara är så himla goda, lite vin till i gott sällskap och kvällen var mycket trevlig, dock blev cykelturen hem något vinglig, det var väldigt mörkt, men vi kom hem till slut.

I morgon blir det nog ett inköp av ny cykel, som passar mig på riktigt, inte någon kärringcykel utan en mountainbike med bra däck, så jag kan fara runt som vanligt.

1 kommentar:

emelie sa...

Jag lovar jag ska hålla koll på var du sitter haha.

J visst va det klockrent haha. Han är ju en av tjej gänget nu ju.