torsdag 27 maj 2010

Ved - Jaaaaaa

Äntligen!!!!!!! Så var denna dagen fullkomlig, iaf, när det gäller floandet av veden.....Jag är nämligen klar!!!!!

Tror det gick på rekordtid, detta året, veden anlände runt 1:a maj,
och med tanke på hur jag jobbar, så har jag uträttat storverk, som faktiskt idag, den 27:e maj, är klar.

YEEEAAAAHHHHH!!! Känns bara så skönt, vilken härlig motion, detta har blivit, fast nu kan jag börja med mina stavpromenader igen, tror det har ännu bättre effekt.

Snart är denna veckan slut, jag jobbar visserligen helg, men det går också, ser fram emot semestern, som börjar skönjas i nästa månad.

Hade en något knepig tid inatt, började 19.00 och slutade 04.30, vilken njutning att lämna Terminalen, när det börjar hetta till, dessutom var jag trött, så in i själen, trött.

Dock blev hemresan fin, eftersom solen var på väg upp och på sina ställen var den bara ljuvligt vacker, försökte fota, men det blev inte så bra, se själva.


Förra veckan var ju solen framme en dag, då var våra döttrar här och såklart Världens Bästa Josefina,
fika/lunch på altanen och bus på gräsmattan, hon är bara så störtskön, vårt älskade barnbarn.

Kanske hinner jag med en stavpromenad idag, börjar inte förrän 23.00 ikväll så jag hinner vila ordentligt också.

Får se, kanske........

1 kommentar:

Alexandra sa...

Ja, det gick jätte fort tycker jag!