torsdag 4 mars 2010

Snurrar i luften/Dove

Idag, har större delen av dagen tillbringats på jobbet, vi har haft planeringsmöte, inför den nya organisationen.

Vi diskuterade mycket och ingen kunde smita undan, bra, tycker jag.

Blir spännande när vi äntligen kommer igång.

Det fanns dock ett störande moment!!!!!

Hela dagen har en röd helikopter snurrat och vinglat över Rustas stora tak, och dragit bort snömassorna med en slags släde, för taket höll på att rasa in.

Det ser rätt otäckt ute, när den far runt däruppe,men jag hoppas att taket håller.

Jag är en Buzzador, också, för Er som inte vet, så får jag ibland hem, olika varor som jag ska dels testa själv och dels dela ut till andra.

Jag tycker att det är en kul grej att göra och så får jag ju vara först med det nya, inte helt fel.

Idag har jag hämtat en paket
som innehöll en sprillans ny Dove VisibleCare, alltså en slags duschcreme, alltid spännande att öppna paket och flaskan såg läcker ut, innehållet doftade gott och jag har provflaskor och rabattkuponger att dela ut......

Till helgen blir det en, tror jag, bra film att titta på, den sista Stieg Larsson, som Owe köpte igår, för det facila priset av 79:--

Det kallar jag för ett bra pris.

Nu ska jag ta med mig thè till vårt njutningsrum och fortsätta läsa i min bok, från igår.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Visst ser helikoptern cool ut?! Jag vill åka med. Ta med en sån där grej till mig på lördag så kan jag testa! Kul. Kram

Anonym sa...

Åhh kan du inte skicka test och kupong till mej:) Kram Patricia