onsdag 24 mars 2010

Övning

Ja, idag, på min stavpromenad, gick jag ner till sjön, där jag brukar bada.

Stod där i snön, på isen och tänkte, att här ska jag kanske bada den 1 maj eller där omkring, det brukar jag göra, lite mer än en månad kvar till det doppet och det såg lite overkligt ut, men, våren i Sverige är ju helt fantastisk och det brukar ju gå så fort att man inte hinner med, och , jag brukar tänka att i ÅR, ska jag verkligen stanna upp och njuta.


Detta mantra ska jag även använda i år, fast det är svårt, att NJUTA, borde ju inte vara svårt, speciellt inte när det är helt gratis, så tänk till, stanna upp och bara se Dig omkring, varje vår är helt unik och brukar bjuda på små magiska under, nästan varje dag.

För övrigt, så övar jag eller tränar allt jag kan just nu, på vadå???

Fick ett paket från Ellos, igår, det innehöll en t-shirt och ett par SKOR!!!!

Jaha, klackar eller? Nej,nej, inte alls, för många, många år sedan provade jag flip flop, och nu har dessa skor samma grej, alltså en ögla runt tån och skavet infinner sig som ett brev på Posten/ha, kul va/ och när foten är helt otränad för detta, så måste det till övning och det redan nu, så jag kanske är klar till sommaren.


Fast just nu känns det ganska tufft, det smärtar väl en del, kan jag säga och snart blir det väl blåsor och andra trevliga skavsår, men skam den som ger sig.

Har Ni eventuella läsare något tips på hur jag kan skydda mig, mottages detta gärna.

Skorna är iaf fräcka och de ska sitta som en smäck till sommaren, tänkte jag......

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Vad fina! Använd plåster från början? Det är bara gå i dem, skava sönder huden, låta det läka så det blir härdat och då skaver du inte sönder det mer. Sant. Kramar!

Emelie sa...

Ja vi messade innan och det va en dålig dag. Då skrev jag: Välkommen i klubben.

Fina skor:)
Kram