måndag 22 mars 2010

Måndag

Ja, så var det måndag, igen, det är ju fasiken, att helgerna ska gå så himla fort, fast, snart är det fredag, igen.

Men, det hjälper inte mig, då jag jobbar fredagkväll och söndagnatt, men så är det ibland.

Idag, var jag uppe hyfsat tidigt och tog min stavpromenad, solen strålade faktiskt och nu har snön och isen smält undan, så jag kan gå i mina walking/joggingskor utan att behöva vara så rädd att halka, jag kan ju faktiskt bryta ett ben eller två, det är ju många som gjort, denna vintern.

Helgens inköp känner vi oss nöjda med, märket är LG, ett skapligt bra märke och bilden är jättebra.

Tänkte att jag skulle städa upp lite, men jag tror det får bli en slappstund i min sköna vilfåtölj, ska ju faktiskt jobba nästan 10 timmar, så vila blir nog det bästa.

När Alexandra skulle åka hem fick hon med sig lite smått och gott, Owe är alltid så orolig att hon äter för lite, men jag vet ju att hon får i sig, vad hon behöver.

En liten kasse blev det iaf, alltid sparar hon några slantar.


Nu närmar sig dagen, då alla ska få veta vad de har fått för tjänster och vilka lag, de har hamnat i, blir spännande...och säkert en himla massa reaktioner.



Inga kommentarer: