onsdag 9 december 2009

Jönköping

Igår, var vi en heldag i Jönköping, med jobbet, kommunikationsträning, och, ja, det var rätt så bra.

Det är aldrig fel att träna sig att prata framför folk, nu var det ju mycket som var nytt, i det vi skulle säga, det är alltid lättare, när jag kan mina saker.

Information. t.ex. tycker jag är rätt så kul, att hålla i, det vet nog alla som känner mig.

Eller som när jag guidar, då vet jag precis, annars har vi ju en förmåga att bli nervösa, och det känns så fånigt.

Jag menar, hur svårt kan det bli.......

Förhoppningsvis kan jag nu iaf, bemöta alla kommentarer och eventuella frågor, om brevlådors vara och inte vara, och, ja, jag köper själv, alla förklaringarna fullt ut.

Vi lever ju i förändringarnas tider och det kommer säkert mycket, mycket mer i framtiden, så jag är glad att jag får vara med, just nu......

Dagen gick iaf fort, gamla kursare från BIP, i Västervik, var med, alltid trevligt med bekanta ansikten, lunchen, som bestod av lax,potatismos och räkröra, tyckte jag, smakade utsökt, och det fanns många thesorter att välja på till fikat.



Totalt sett, en mycket bra dag...

Nu sitter jag i ett för tillfället, något kallt hus, rörmokarna är äntligen här, och då måste pannan tömmas på allt vatten, så det nya elementet kan kopplas in, sen ska vattnet fyllas på igen...och då, kan jag äntligen tända pannan igen.

Vi har då även värme i det nya uterummet, ska bli jätteskönt......

Då kan Josefina springa runt och busa där, så mycket hon vill......


Inga kommentarer: