torsdag 8 oktober 2009

Morgondis

Idag var jag ute på en tidig promenad, månen stod högt upp på himlavalvet och över sjön såg det ut som om änglabomull lagt sig över den stilla ytan, otroligt fridfullt och vackert.

Denna bild, är såklart hämtad från nätet. Då kan väl inte en ny dag bli dålig, när jag mötts av detta, tidigt på morgonen...

Självklart inte, dagen blir ju vad just Du, gör den till och idag blir en bra dag, det har jag bestämt....

Sitter just nu och äter frukost, efter detta ska jag hämta Alexandra och vi ska åka till Barkeryd och fika, hos Gabriella och Josefina, kan väl bli en ännu bättre fortsättning, efter den fina starten.

Jag är faktiskt ledig idag, men i eftermiddag är det möte för lagledare i SEKO och dit ska jag åka, förhoppningsvis får vi lite matnyttig kunskap och information.

Jag ska också sitta i massagestolen, som tydligen är utlånad till Posten, denna veckan, jag testade den i går, och det var häpnadsväckande skönt, som om någon stått bakom och faktiskt masserat, hoppas att den verkligen får stanna kvar.

Vi är många, som behöver denna lilla stimulering av onda muskler......

Tyvärr har jag helgen, på jobbet, men det är ju bara att bita ihop, och vips, så har även dessa arbetspass klarats av, förhoppningsvis på ett bra sätt....

1 kommentar:

Trican sa...

Hoppas att du får en trevlig helg.