tisdag 19 juli 2011

Sommartid

Tiden ilar och allra fortast går nog den sköna sommaren.

Det är tråkigt, men den kommer ju igen, nästa år, och nästa år och nästa år.

Sitter med ett kvitto från Elgiganten framför mig.

Trodde att min kamera hade gått sönder och köpte mig en ny, men en kille på Owes jobb, lyckades fixa den.

Jag är dessutom inte riktigt nöjd, med min nya, fast jag har ju använt den, men ändå.

Kan man byta ändå????

Lördagen spenderades till stor del på altanen, tillsammans med alla barnen och så gott som alla respektive.

Vi hade en trevlig grilleftermiddag/kväll och solen lyckades hålla sig framme.

Det var så trevligt.

Ostkaka, grädde och Mormor Magdas Därproducerade Glass, förgyllde dessutom måltiden.

Bil har vi också bytt, blev en Mitsubishi AXS, vi har ju haft detta märke tidigare och var så nöjda.

Får se hur denna bilen blir, har inte riktigt kört in mig ännu.

Nu börjar det åska härute, så bilder får jag lägga in senare.

Dagen idag har iaf bjudit på en hel del sol, och snart är det dags för jobb igen.

Två och en halv vecka till, sen ledig i ytterligare två. Skönt.

Inga kommentarer: