fredag 8 juli 2011

Shopping

Igår, var Alexandra och jag i Eksjö, dels lite rekognosering inför lördag, var vi kan parkera och så, för jag ska ju gå på DiggiLoo, tillsammans med Louise/Pelles fru och deras båda flickor, tror jag blir kanon.
Dessutom blev det inköp av en liten kamera, eftersom min tydligen hade gått sönder.

Det
blev en liten smidig, som jag prutade några hundralappar på, så jag är nöjd.

Vi avnjöt dessutom en härlig lunch, på Rest. Sunrise i Eksjö, det var buffé, med både vanlig mat och sushi.

Alexandra är väldigt förtjust i sushi och jag smakade en del, men inget som jag skulle kunna leva på.

Solning och total njutning
hemma på altanen och när dagen så småningom övergick i kväll, en ljum sådan, fortsatte vi med rödvin och grill.

Idag, har vi varit o shoppat i Nässjö,
frukost på Thimons med Alexandra och lite diskussioner kring vårt inköp.

Leverans blir kanske nästa fredag, så jag hoppas att vi inte har ångrat oss till dess.

Snabba ryck, är vad vi brukar ha, vid våra inköp och även så denna gång.

Fotona är tagna med den nya kameran.Färgen är inte vit,den blir ljusgrå, metallic, men det var denna vi provkörde.



Nu blir det njutning, inför sista helgen, sen jobb, tyvärr i 4 veckor, fast jag ska ha 2 veckor ledigt igen.

Inga kommentarer: