onsdag 6 juli 2011

37 ÅR

Idag, är det 37 år sedan, som vi tog det något snabba beslutet att säga JA, till varann.

Att gå mot strömmen, har vi ofta gjort och även detta moment, var ett sådant.

De flesta av våra "kompisar" på den tiden, var sambos och vi ville ju så klart vara tvärt emot.

Alltså gick vi till borgmästaren och blev vigda.



Att åren skulle gå med en så rasande fart, kan man nog inte tänka sig, då, vid den något unga åldern av 22.

Dessutom, har de andra som faktiskt gifte sig, även hunnit skilja sig, så även där är vi lite udda.

Nu är vi i alla fall en god bit på väg, till elektronbröllop som ju tydligen är 37½ år och nästa steg blir Rubinbröllop.

Presenten till mig själv, får bli en ny kamera, då min så flitigt använda har flippat ur.

Jag får inte fram någon bild det blir bara rosa ränder när jag ska fota, fast bilderna som finns, går att se.

Det var väldigt synd, att inte kameran fungerade igår, då vi hade en makalöst vacker utsikt, vid flera ställen under vår ganska långa och BACKIGA, cykeltur.

Dock var vädret på nådigt humör, efter en något regnig dag och cykelturen blev ljuvlig.

Utsikten uppe på HALLA, där vi blev lite guidade av Helena, som bor där uppe var helt svindlande och backen ner var lite otäck, men oj, vad det gick undan.

Att saften sen var SLUT, hos Anna, var inte mycket att göra åt, får ta den svängen en annan gång.

Tyvärr, går semestern mot sitt slut och jag ska jobba i 4 veckor, men, sen har jag ytterligare 2 veckors ledigt, så det ser jag fram emot.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ahh,bröllopsdagenidag!!GRATTIS KÄRA SÖSTER!! Still going strong..efter ALLA dessa år som gift..HIPP HIPP HURRA FÖR DET I DAG!! Hoppas du haft en skön dag,kram från den lilla systern.