torsdag 14 juli 2011

Mormor Magdas Därproducerade Glass


Idag, var det en regnig dag, men vad gjorde det?

Gabriella, Josefina, gästande Frida med Sofus och Sonja och så jag, drog iväg på en biltur, till Taberg.

Angela, på Mormor Magdas Därproducerad Glass, strålade som en sol, mot alla besökare som kom.

Det var premiäröppning i Taberg, idag, i hennes charmiga glassfabrik.


Jag hade med mig Tupperwares stora, fina kylbag,
fylld med kylklampar och vid hemfärden var den dessutom fylld med underbart, god glass.

Vi fick rikligt med smakportioner och allt var gott,
jag tror att hon kommer att göra succé, med dessa ljuvliga glasssmaker, som hon lyckats kombinera fram.

Förpackningarna har milda, sköna pastellfärger, som verkligen passar till Glass.


Stort Lycka Till och GRATTIS till ett kanonkoncept.

1 kommentar:

Johanni sa...

ååå, dit måste jag nog ta en tur i sommar!