onsdag 27 juli 2011

Dåligt samvete


Bilder ska läggas in och text, ska skrivas, jag hinner inte riktigt med, ibland.

Nu på sommaren prioriterar jag njutning, på hög nivå, så fort det är fint väder.

Vår altan är ju nästan klar och jag tillbringar många timmar där, underbart skönt.

Vi har grillat med barnen,
Josefina har fått en smidig stol, som hon gillar.

Astrid, Owes syster, fyllde år i lördags, vi drog dit och överraskade en något chockad Astrid.

Fika ,fick hon ändå fram till alla,
och middagsgästerna, som också anlänt, fick börja med detta....

Smakade så himla gott....

Alla barn börjar bli så stora och långa, fick inga bilder på dem, men på föräldrarna, Kjell och Ellinor var där
, Sabine med sambo Håkan, var där, Kent med sambo Victoria var oxå där, och det är KUL, att träffas ibland.

Synd att det inte blir mer ofta.....

Var en sväng i Barkeryd och fikade, igår, Jossan har egen kamera nu och tar kort som värsta proffset!!!!


Natten på jobbet gick smidigt, dock har fikatrenden spridit sig och vi gamla stadiga frossar nästan varenda natt.

Tre!!! smarriga bakverk,
dök upp på bordet inatt, oj,oj,oj, men det var ljuvligt gott.

Hemfärden var något dimmig,
älvorna dansar alltid på ängarna, vid denna tiden.

Trolskt, mystiskt och vackert, tycker jag.

Helgen, blir det Stockholm, med Alexandra.

Träffa några av mina syskon och min far, alltid lika spännande, eftersom vi inte ses så ofta.

Självklart blir det fotboll, på söndagen, AIK, så klart....

1 kommentar:

Kristoffer sa...

ååh. det där med kokos på ser ut som nåt jag åt på thimons i våras. som inte har funnits där sen dess :S gott var det iaf!