fredag 29 oktober 2010

Jag glömde

Åldern tar ut sin rätt, sägs det, och glömska, hör väl till denna ålder då.

Jag brukar hålla det mesta i huvet, iaf tills det är genomfört, sedan får det gärna försvinna, men det var lite tråkigt, att jag glömde denna detalj.

Ny almanacka skulle beställas,
www.personligalmanacka.se där kan Du själv designa Din egen, på ett lite coolt sätt.

Så skulle jag oxå göra, och i år kunde man få egna bilder, på fram-och baksidan, självklart skulle Världens Bästa Josefina, vara där, att njutas av varje dag.

Då GLÖMDE, jag denna lilla fina detalj, hur dum får man vara????

Idag, kom den fina almanackan, ja, den är jättefin, MEN, de fina korten är ju inte där, jag får väl helt enkelt, klistra dit några fina kort, så kan det gå.

By the way, så var Josefina och hennes mamma här igår och intog en liten lunch, Josefina vilade sedan i min fåtölj och "läste" en bok under den gosiga filten, så skön är denna lilla madam.

Jag väntar på ett mejl från Smartson, kanske kommer med som provmålare, av Alcro kritvit färg, hoppas det, för vår källare är skitful, och nu håller vi på att göra i ordning lite, innan panninstallationen, blir spännande hur det är går.

Idag, är jag ledig fredag kväll, och imorgon blir det lite "fest" i Skärsboda, funderar lite på transporten hem, men vad sjutton, jag har ju friska ben, åtminstone i skrivande stund och med en pannlampa ska jag väl kunna hitta hem, Owe får lösa sin hemfärd själv, jag vill inte delta i några "konstiga" färder.

Och snart, snart, får jag sätta upp mina adventsstjärnor, ska bli så himla mysigt, det går så fort nu, till JULEN......

Bilder kommer.....


Inga kommentarer: