söndag 24 oktober 2010

Och





Och, så har då en vecka sprungit iväg, igen, så ska jag då lite vitsigt och underhållande, på ett enkelt sätt, berätta vad som hänt, det är inte så himla lätt, blir ofta bara upprepningar och tråkiga fakta om dagarna som gått.....

Kan detta verkligen intressera någon???? Ja, ibland undrar jag, och Ni, som trots allt, följer min blogg, får gärna peppa lite eller kritisera, eller vad sjutton Ni vill.

Älgar har iaf skjutits, och vi har nu frysarna fulla, massor, och åter massor, hur ska vi kunna äta upp allt detta????

Nåja, det är ju ett bra kött och det är GOTT, men det är lite jobbigt att ta hand om, fast vi har hjälpts åt och idag, har Owe malt en hel massa.

Jag har packat och stoppat i frysen.

Julkänslan börjar infinna sig, mysigt med mycket ljus och julmust,
som är så gott, inköpte även pepparkakor, häromdagen och röda glödlampor, som jag redan bytt till. i uterummet.

Det blir så härligt varmt, sken utav detta.

Kalas hade Kristoffer igår, vår äldste son fyller år,
inte klokt, vad gamla barnen blivit, konstigt, att bara barnen åldras, och inte vi, i alla fall inte så det syns, hahahahaha.

Ny jobbarvecka stundar, tiden går och tiden går, inte klokt, egentligen, men varje dag är ett nytt gyllene tillfälle att njuta av, och det är ju faktiskt bara jag och Du som kan bestämma om det ska bli en bra dag/natt eller inte.

Jag har bestämt mig, inga energitjuvar ska få tubba mig till en del saker i kommande vecka, vilket, vet endast jag själv, men jag ska anstränga mig ordentligt och förhoppningsvis kommer jag att må mycket bättre....

Skänker en mycket stor och varm tanke till Annika i Stockholm.

Skänker många tankar till alla runt omkring mig, som på olika sätt behöver en liten stödjande tanke, varje dag har en ny början och varje mörk natt har en ljusnande morgon, vare sig Du vill det, eller inte.


1 kommentar:

Malin sa...

Ja nu kan ni ju äta ett tag framöver =)