onsdag 25 januari 2012

Vackert

Igår, var jag i Barkeryd och åkte pulka med Josefina, eller hon åkte pulka och jag hejade på, men så hade jag en annan slags åkgrej, typ liten platt, hal sak att åka på.

När jag stod nedanför den "lilla" backen som Josefina åkte i, såg det inte alls farligt ut, men när jag gick upp, så insåg jag att den kanske var lite, lite större där uppifrån.

Men det gick bra och var faktiskt kul, det tyckte Josefina också.

Idag, har jag varit på akupunktur hos Mai, tror det är 25 gånger nu, och det blir ju inte sämre av det.

Får se vad läkaren säger, kanske kan börja lite med halvt, till att börja med.

Bäst att vänja axeln försiktigt.

Så hade jag då tänkt handla också, men av detta blev intet, för jag hade glömt mitt kort hemma, blir lätt så, när jag kollar kontot via datorn och så ligger kortet kvar där.

Ja,ja det blev ju billigt iaf.

Vid hemfärden igår, var solnedgången otroligt vacker och jag försökte fota, men fick en röd rund ring på de flesta korten, dock bjuder jag på en bild,
som blev hyfsad.

Ja, just det, var på F-kassan också, DET är ingen höjdare.......för lönen denna månaden, var inte så stor och F-kassans pengar lär nog dröja flera veckor till.....det är ju inte klokt, hur svårt kan det vara, med all teknik, som finns idag????


1 kommentar:

Sofi sa...

Hade inte heller något kort med mig när jag stod i en affär i Eksjö förra veckan. Så snopet!