torsdag 12 januari 2012

Sjuk/sjukskriven

Ja, så har jag då varit sjukskriven ett bra tag, det är min högra axel,som inte vill ge med sig ordentligt, men efter snart 35 år på terminalen, så är det inte så konstigt.

Dock vill jag ju bli bättre i den, så jag kan jobba igen, bör ju hålla några år till.

Dessutom har jag lyckats bli förkyld, så till den milda grad, jag hostar, nyser och fräser, men jag är ju hemma ändå, så det spelar ingen större roll.

Det börjar närma sig min födelsedag och jag hade lite planer, men att få ihop alla på samma dag, visar sig vara näst intill omöjligt.

Det får bli en enklare variant, än det som jag tänkt, blir nog bra ändå.

Fest, det får vi ta i sommar nångång, eftersom även Owe fyller, men inte förräns i november och då går vi den gyllene medelvägen och kör till sommaren.

Lägger in några bilder från jul,
på Alexandra och Sammy, när de överlämnade sina julklappar till Josefina. Sammy ville väldigt gärna vara med på bild, men fick nåt ryck åt huvet till....

Skickar även ett stort GRATTIS till Elin och hennes Emil, tror jag, som tydligen förlovat sig...........


I morgon är det också en väldigt stor Dag, för då fyller Världens Bästa Josefina......4 år, tänk, vad tiden går.

Inga kommentarer: