fredag 20 januari 2012

1 vecka

Ja, så har då en vecka till ilat, jag är ju liksom sjukskriven och har varit så sen i början av december. Det är min högra axel, som inte riktigt vill......

34 eller snart 35 år på min arbetsplats sätter ju trots allt sina spår och det är ju inte så konstigt.

Dock har jag några år till kvar till pension, som jag hoppas få leva till, minst, och jag vill ju ha ett bra liv, även efter jag slutat jobba.

Jag har fått en tid i Eksjö, på Nikaro och har hört så mycket gott om de som jobbar där, så jag ser verkligen fram emot att höra vad de säger om min arm.

Jag tränar ju lite försiktigt, nu med gummiband och såklart är jag ute o går. Mycket mer blir det tyvärr inte, men snart kommer våren och kanske mer motivation.....

Fast nu är det helg och det är alltid så skönt, även om man inte jobbar i veckorna, kanske tid att vara lite mer social....

Ja, det var mina tankar och glöm inte: Ta ingen skit, men sprid inte heller nån!!!!!




Inga kommentarer: