måndag 2 januari 2012

Buzzador

Jag är en BUZZADOR, det innebär att jag ibland får vara med och testa olika produkter, för speciella företag.

Strax före JUL, fick jag ett paket från OBH Nordica,
visserligen fick jag betala för detta paket, men ser man totalt på vad produkterna kostar ute i handeln, så var det ett mycket förmånligt pris, som jag betalade.

Det innehöll en stekpanna, en blå,
och jag gillar ju blått, så det blev extra roligt, ett strykjärn, som jag sett på reklamen, och eftersom mitt gamla var nästan utslitet så passade det jättebra, med ett nytt.

Dessutom, innehöll det en elektrisk värmefilt, som jag gav min man i julklapp, den har jag inte sett skymten av, för den föll verkligen honom i smaken och han vill ha den själv.

Det var så bra, för den stängs av efter 3 timmar och då gör det ju inget om man somnar ifrån den, dessutom olika värmenivåer, om man är extra frusen, eller bara vill ha lite lagom värme.

Stekpannan använde jag till mina julköttbullar och det är en fröjd, att steka i denna fina panna, inget......fastnade, inget alls.

Dessutom har mitt barnbarn, Josefina, stekt prinskorv i den och det var inga problem.

Strykjärnet har jag såklart oxå använt, juldukarna var inga problem att stryka och ångfunktionen, var helt suverän.



Inga kommentarer: