tisdag 12 april 2011

Våren är här

Dåligt samvete, är vad jag kan få ibland, iaf när mina bloggföljare klagar......Du har inte uppdaterat på länge, varför????

OK, ren slöhet, prioriteringar av annat, eller, jag vet inte riktigt.

Så idag blir det ett inlägg.

Värmen, våren, fågelkvitter, blommor och solsken, ibland, har ju faktiskt anlänt och då är det VÅR.

Dessutom är dubbdäcken avtagna, så jag slipper helst mer snö.

Idag har jag varit på Pilates,
med Alexandra, ja, Sofi var oxå med, skärpning alla som inte orkar dit, det fungerar faktiskt jättebra och jag känner mig nöjd efteråt.

Små saker som påverkar just Din kropp i det långa loppet, som vi läst om i tidningarna, det är aldrig för sent att börja motionera, även om det bara sker på lite lagom nivå.

NATTMÅL, fick vi testa, för ett tag sedan, alltså, möjligheten att köpa smörgås, yoghurt och lite annat på natten.

Detta gillade jag, smidigt, gott, kanske lite dyrt, för det ingick ju inte kaffe eller the, men på dagtid ingår mycket mer, till samma pris och då har vi ändå ingen som står bakom disken, för det skötte hälsoinspiratörerna om.

Fattar inte, varför vi inte kan få fortsätta ha det, tänk så mycket bra energi som kommer ur detta lilla mål, fatta, vad vi kan öka prestationen..........

Det kan väl i hela fridens dar inte vara så jäkla jobbigt, att göra i ordning detta, även vi på nätterna behöver lite positiva saker och detta är en.

Skärpning, Ni som bestämmer, fixa detta NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OK, det var mitt lilla inlägg, nu får det bli en kvällspromenad och så lite vila, inför nästa nattpass, läste nånstans, att om Du motionerar innan Ditt arbetspass, så frigörs en massa bra energier och Du kommer att vara på gott humör i sisådär 10-12 timmar, perfekt inför natten.

Inga kommentarer: