söndag 17 april 2011

Tacopaj

I lördags, var det Tupperwareparty, hos Anna, i Forserum, jag körde ett gäng festglada tjejer, dit, och vi hittade, utan problem...

Där blev vi bjudna, på den godaste tacopaj, som jag ätit, iaf, suveränt god,sallad, de andra drack ju vin och lite annat till, jag fick hålla mig till Loka.

Det gick ju oxå bra, för jag skulle ju köra hem.

Det blev en ganska nätt summa, hos Anna och jag tror att hon som demade, var nöjd, jag beställde en kniv, det hade jag bestämt innan.

Dock bokade jag en träff hos mig, framöver, så känner någon sig sugen, går det bra att komma, återkommer med tid, längre fram.

Idag har jag varit hos Mirre, hon har fixat med håret,
och det gör hon så himla bra, färgat bort det gråa, som hade vuxit ut och klippt en del.

En god kopp thé med en väldigt god fikabit till, bjöds jag på, så det kändes lyxigt värre.

Nu har jag dessutom målat runt fönstren på uterummet, blir till att köpa vit färg, så jag kan måla väggarna oxå, innan altanbygget påbörjas.

Jag har påbörjat rivningen av altanen, men nu får nog Owe ta till motorsågen, så det går undan.

Känns härligt att vi inom överskådlig tid kommer att kunna njuta av vår nya altan.

Nu närmar sig påsken, vi ska bjuda på lite mat, långfredagen, fast Kristoffer o Emilie kommer troligen på påskafton, då de hade andra planer för fredagen.

Jag har testat lite hemmagjord glass, denna smakade inte helt fel,
med varm hjortronsylt på, får se om det blir den jag bjuder på, kanske, kanske inte, men god var den.

Blir skönt med någon extra ledig dag.....



2 kommentarer:

Alexandra sa...

Bra, du ska också ha ett Tupperware Party nu. =)

Emelie sa...

Fina bilder :) !