onsdag 20 april 2011

GLAD PÅSK

Snart är det PÅSK, och eftersom jag jobbar, där jag gör, så innebär det, att jag inte kommer att skicka några påskkort!!!!!!




Det är något jag ser alldeles för mycket av, på mitt arbete......

Kort av alla slag, i alla former, i alla färger, i alla storlekar, ja, även tjocklekar, vad de innehåller kan vi endast spekulera om, men.......GODIS, skulle jag tro, för det är vad alla brukar njuta av, PÅSKGODIS.

Det kan ju vara OK, eftersom PÅSKEN bara inträffar en gång om året och det är bra att ha en ursäkt, för detta frosseri.

Jag kommer inte att vara hemma, flyger förhoppningsvis till BLÅKULLA om kvasten vill starta, skojar bara, men vem vet??????

Så härmed vill jag önska alla, familj, vänner, min släkt i Stockholm, alla som läser min blogg, ibland: EN RIKTIGT GLAD PÅSK.




1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar dig o.Ove detsamma!! Kram Syster Yster!!