fredag 15 april 2011

Helgledig

Sitter här, med en smoothie och en macka, framför mig, samt en hel lång helg, ända fram till måndag kväll, och bara vara ledig!!!!!!!!!!!!!!!!!

WOOOOHOOOOO så himla skönt, fast det tar nog hela fredagen, att tagga ner, speciellt efter detta sista arbetspasset, för det var något tufft.

Hade egentligen bara kväll, till 22.00 och vi började med en mycket BRA APT, tack Frida och Sandra, och för det trevliga som stod på bordet.

Jag kunde iaf inte låta bli det, så extra mycket motion, får det oxå bli, helst hela helgen.

Så skulle jag stanna kvar och jobba lite extra, typ till 02.00, få lite komptimmar, för det är ju bra att ha.

Dock blev situationen så, att jag ville färdigställa det jag blivit satt att göra, en helt OK sak, men fy attan, vilken tid detta tog, så jag lämnade min "post" vid ca 3.30. Nöjd med det jag presterat, men kvar i tankarna hos dem som skulle "reda" upp resten.

Jag hoppas det gick hyfsat.....

Nu ska jag snart åka in till den stora staden och inhandla lite färg, måste måla uterummets väggar då de bara är målade med grundfärg och snart kommer mina hantverkare och börjar på soldäck och altan och diverse andra saker och då vill jag vara klar med detta.

Vill ju inte spilla färg på det nybyggda däcket.

Dessutom kommer snart den nya veden och då blir det lite att jobba med, där.

Förra året, tog det nästan exakt, en månad att "floa" den, så jag siktar på det i år oxå.

Kanske köper jag en glass, nej, jag har massa god glass i frysen,
både hemlagad och köpt så de pengarna kan jag spara.

Vid närmre eftertanke borde jag skita totalt i att äta glass, men nu år det VÅR, och då ska man/jag njuta av glass.

Just det, ska på Tupperwareparty, i Forserum hos Anna,
ifall Alexandra hittar dit, vi har haft lite problem med just detta, kan jag säga.

Jag ska ju faktiskt ha med mig fler tjejer, så vi ska nog komma rätt.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jag hittar imon, garre!