tisdag 11 januari 2011

AVI

Idag, eller igår, var det, så damp det ner en avi, i vår brevlåda....

Jag har inget beställt just nu, så det är alltid spännande när oväntade saker ramlar in, bara så där.

På Kvantum, hämtar jag oftast mina grejer och så även igår, jag hann dit, innan jag infann mig på arbetet.

Lådan öppnades vid hemkomst och visade sig innehålla en hel massa choklad!!!! från det förnäma företaget Marabou,
jag har varit med och tävlat, lite här och där, före jul och det gav iaf, lite utdelning.

Dock har jag precis bestämt mig, efter att jag klivit på vågen, för att inte inta någon choklad, på länge, länge, så den får väl ställas undan/ha,ha,ha/ så länge.....

Även en annan sak levererades igår, vår blivande nya panna, så nu står en stor fyrkantig "grej" på ett ganska idiotiskt ställe, på vår gård, det är inte lätt att backa med bilarna, just nu, för den står helt galet.

Förhoppningsvis blir den snart installerad och försvinner från denna plats.

Nu väntar snart en ny jobbarnatt, därefter infaller den mycket trevliga kortnatt/kväll, som jag flera gånger tagit semester ifrån, så även denna gång.

Detta innebär att jag efter denna natt, är ledig fram till måndag kväll.

Fatta, hur skönt detta är......

2 kommentarer:

Alex sa...

mmm, skönt att va ledig så länge!! Å lite choklad kan du väl unna dig ändå?!

Eva sa...

Ja, tyvärr gör jag nog det.....