lördag 24 juli 2010

Veckan som gick

Denna veckan har gått i jobbandets tecken, kändes lite tufft att gå igång med jobb, efter dessa helt fantastiskt ljuvliga veckor, som jag varit ledig.

Solen har slösat med sina gyllene, värmande strålar, vattnet har haft en ljuvligt behaglig temperatur, jag har även motionerat en del och smultron har jag ätit, solvarma och soligt söta....


Jag har hunnit vara social och träffat mina nära och kära, utan att behöva stressa, det är också livskvalité.

Då måste man tyvärr, börja jobba igen........

Nu har det gått hyfsat bra, de första nätterna var riktigt tuffa, men igår kväll infann sig sommarlugnet, om man nu kan kalla det så.

En bra kväll, som gick smidigt att jobba.

Nu har jag två jobbarveckor till och sen stundar ånyo, semester, men endast i två veckor.

Jag hinner iaf, njuta av vädret, om det är fint, eftersom mina arbetstider, är som de är.

Vi ska strax iväg på kalas, min kära svägerska, Astrid, fyllde 60, igår, och ska firas idag.

Jag hoppas regnet slutar, så vi kan vara ute och njuta, blir kul att träffa släkten och umgås lite grann.

Det finns alltid sol, även om den gömmer sig bakom moln, ibland.......

Inga kommentarer: