torsdag 10 maj 2012

Testar hos Smartson

Gille lanserar kokosbollar och skumbollar Ibland får jag testa olika produkter hos Smartson, det är himla trevligt och nu har jag precis skrivit ut kuponger för Kokosbollar och Skumbollar, från Gille.


Kommer att bjuda på dessa till fika, om någon  kommer och vill ha fika, annars kan Josefina och jag smaska i oss dem, för henne ska jag passa hela helgen.


Jag har tillbringat några otroligt härliga dagar i Stockholm, ja, kanske inte vädermässigt, fast det var oxå rätt OK, jag menar mer på det sociala planet.


Detta kommer jag att ägna ett eget inlägg åt, då jag har lite bilder oxå som jag tänkte lägga ut.


Jag känner mig alltid mer tillfreds när jag varit och fått träffa en del av mina släktingar där.


Nu är det strax dags för sängen, ska bli skönt att sova hemma och ännu nöjdare är jag, då äntligen rätt människa blev utröstad från Let`s Dance.


Skulle dock inte vilja vara i juryns ställe, för nu måste det bli riktigt tufft att rösta ut folk.

Inga kommentarer: