fredag 4 maj 2012

Stockholm nästa

Ja, så var det dags igen, en liten tripp till huvudstaden....

Alexandra ska på utbildning och då åker jag också upp, fotboll, såklart, första kvällen, AIK möter Djurgården, sista gången på Råsunda, det kan nog bli grejer.

Dessutom har vi bokat biobiljetter, tapasrestaurang och så får vi se vad som hinns där emellan.

För mig blir det spännande, med NOLL i lokalsinne och Alexandra på utbildning hela dagarna, får jag se vad som händer.

Dock tänkte jag hinna träffa min far en sväng, skulle vara kul o träffa ngn av mina systrar, men jag antar att de jobbar hela dagarna. Annika tänkte jag träffa såklart, och är bara vädret fint så kan jag trava runt om inte hela, så halva Stockholm.


Det får bli joggingskorna på, iaf när inte Alexandra är med.....


Någon tunnelbana, blir det inte, för i vilka riktningar tågen går, har jag inte en susning om, kan ju hamna var som helst.


Nej, promenader, får det bli och med GPS i telefonen, så ska jag väl hitta tillbaka till hotellet o i värsta fall, får jag ta taxi.


Spännande i alla fall, och en liten uppdatering kommer här, efter resan.


I morgon, blir det kosläpp i Rickelstorp, med Josefina och Gabriella, det ska bli kul.....


 

Inga kommentarer: