söndag 2 oktober 2011

Sommar?????eller....

Vilken fantastiskt skön helg, det har varit.

26 grader på vår altan,
hyfsat ljummet i vattnet, även att jag bara badade upp till knäna, strålande sol, från en blå himmel.

Det är just då, som man uppskattar det, kanske ännu mer än en varm sommardag.

Denna helgen, kommer sitta kvar länge, länge i minnet.

Lördagen till bringade vi en liten stund på Terminalen,
där både jag och dottern arbetar.

Kristoffer, som jobbade där, för 10 år sedan, tyckte det var mycket intressant och Josefina, som var med,
hittade till ALLA, godisskålarna.

Köpte med mig litet gott fika, nej mycket fika, hem från Thimons och den avnjöt vi på altanen i den ljuvliga värmen.

Owe har idag plockat upp vår gamla roddbåt ur sjön, han bjöd även på grillat till mat i fredagskväll, inte dumt alls.

Nu börjar de nya arbetstiderna hos oss och inatt, ska jag alltså börja vid 24.00 en helt galet tokig tid.

Ska snart lägga mig o vila en stund, så ska väl denna natten gå oxå....

Ser ni bara en bild, så klicka nånstans i texten, eller på bilden , så blir det fler, har lyckats ställa in detta, men får inte upp alla bilder, ganska snyggt ändå, tycker jag, eller???

Inga kommentarer: