torsdag 29 september 2011

Telenor

Ja, vad ska man säga.....bytte ju abonnemang för ett tag sedan och enligt försäljaren så var täckningen helt enormt bra.
Ha,ha,ha, Dream on, i Stensjön....är det ingen täckning alls, ändå har jag lyckats ringa för 200:-- där jag tydligen satt gränsen för varning.

Hel ofattbart, fast det är klart, varje gång jag ringer upp, kostar det, att sedan täckningen är så dålig att samtalet bryts, direkt efter Hej eller Hallå och man såklart ringer upp igen, från altanen.
Det enda stället i/utanför huset där det fungerar hyfsat.

Jäkla skitabonnemang...

Men det kostar ju såklart massor av pengar, så nu tänker jag inte ringa mer, bara gå via FB och skicka meddelanden, så det så.

Blir även byte av abonnemang så fort det går utan att det kostar för mycket, men det kommer nog dröja, tyvärr.

Jag har iaf fri uppkoppling, så där kostar det ju inte mer än det fasta.

Ikväll har jag haft ett Tupperware party i Gransäng, mycket trevligt och ett mysigt ställe.

Nu blir det the och en god bok, somnar väl antagligen direkt, jag är ju återigen ledig, en natt.

Det är ju inte så vanligt och blir än mindre vanligt framöver, med de arbetstider vi fått nu.

Inga kommentarer: