söndag 28 augusti 2011

Helgen



Jaha, då får man nog betrakta sommaren som slut, fast det har varit ljuvligt väder i ett par dagar.

Tyvärr tillbringades den ena fina dagen i Braås, jo, det är vackert där,
men helst hade jag ju varit hemma, när vädret var så fint.

Som tur var, hade jag trevligt resesällskap, Anna från Eksjö, så dagen gick rätt fort ändå.

Med oss hem, hade vi iaf nya kataloger för Tupperware, så är ni sugna på party, hör av ER.

Det är fina gåvor, som värdinnan kan få.....GRATIS!!

Min man, hade lagat mat, i flera timmar, och jo, det syntes.

Tog bara 1½ timme att få rent i köket, men det är ju viljan som räknas, så jag klagar inte för mycket.

Lamm. är dock inget jag gillar, fast Kristoffer tyckte det var gott.

Josefina och Kristoffer drog ner till badplatsen och tog sig ett dopp.

Josefina upptäckte att man kan titta i vattnet, när hon lånade Kristoffers "cyklop" det blev intressant.

Sen blev det bus och fika, innan den lilla damen var redo för sängen, hon sov över hos oss.

Hon försökte även använda Kristoffer som säng,
fast det var ju bara på kul .

Nu stundar en ny vecka, får se vad den bär med sig.....

Inga kommentarer: