fredag 26 augusti 2011

Nya skor

Idag, hade Intersport billiga skor, både "vanliga" jogging och sådana där easytoning, såklart jag var på G o köpte ett par....

Ikväll, gav jag mig ut på en promenad, ungefär samma runda som vanligt...och det kändes.

I benen och i fötterna, ja, i hela kroppen.

Jag var fullständigt genomsvettig, när jag till sist kom hem, men skönt var det, en riktig genomkörare för benen, sen ska det ju så småningom synas på "ändan" oxå, det ser jag fram emot, eller bakåt till, ja, hur Ni vill..

Imon, blir det en tur till Braås, där har TupperWare, ett Mini-Jubilée och såklart att jag åker dit, där ska presenteras lite nyheter och den nya katalogen, spännande.

Har resesällskap med Anna, från Eksjö.

När jag kommer hem, så ska Josefina finnas här, den lilla damen ska tillbringa natten hos oss, kärt besvär, som man säger, och söndagen har Gabriella "klädparty" med kläder för barn och vuxna kvinnor, priser, ej av den lägre sorten,men,men, fin kvalite på kläderna och lite unika.

Nu ska jag njuta av mitt thé och skiva upp lite melon,det har jag gjort mig förtjänt av.

Inga kommentarer: