lördag 4 augusti 2012

Gotland

Jaha, så var det då dags, att åka en sväng till Gotland, en "klänning" är sydd och en slags förklädesklänning oxå, med stor hjälp av min svägerska, som år så duktig på att sy.

Det ska väl duga, bland alla andra utklädda människor.   Magikergränd

Vi åker tidigt imorgon bitti och Gabriella o Josefina, sover här inatt.

Det ska bli mycket intressant att se hur denna veckan blir, ja, eller halva, för det räcker för oss.

Owe får lite lugn och ro, hoppas jag, så han kan njuta lite oxå.

För övrigt så rinner bara sommardagarna iväg, snart är det slut med det härliga vädret.

Jag har siktat in mig på att börja arbetsträna i september och jag hoppas det kommer att hålla.

Det har visserligen varit rätt skönt att inte behöva passa så många tider, men jag är fortfarande fast i natten så jag ser fram emot att börja igen.

Inga kommentarer: