måndag 16 februari 2015

SORG

SORG.......vad är det????

 Vi reagerar alla olika på detta och vi står nu inför en STOR sorg.

Min man, våra barns far, morfar, farfar, svärfar, lämnade oss den 1/1 2015.

 Det finns inga ord som kan göra sorgen och känslorna mindre fattiga.

Vi har iaf varandra och kan stötta oss där.

Owe, du hade många sidor, en del fick vi aldrig se, de gömde Du djupt i Dig själv.

Men en sak är säker, dina barnbarn gjorde Dig otroligt lycklig.
Vi är många som kommer att sakna Dig, måtte Du vara lyckligare där Du befinner Dig nu och fått Frid och Ro.

Detta inlägg har fått vila ett tag, nu har en tid gått och vi har fått lite distans....
En vacker akt för att ge Dig den sista vilan har vi också haft, i Stensjöns Missionshus. Den leddes av Fredrik Josefsson, och han är väldigt proffsig och ändå ödmjuk i sitt värv. Tack för en väldigt fin stund.

Vardagen vandrar på, vi jobbar och sliter och tänk om en vinst kunde ramla in, då skulle jag iaf troligen varva ner eller gå i pension.

Frej växer och frodas, blivit stora killen för att inte tala omWilgot som fyllt två. Oj,, vad tiden ilar. Josefina har blivit 7 år snart ingen liten tjej.

Vår dotter fyller snart jämnt, känns nästan men inte riktigt, som igår. Kommer fortfarande ihåg hemfärden i taxi, på min 23-årsdag. Så nervös har jag nog aldrig varit.......
Nåja, med facit i hand så blev det ju rätt bra. Tycker i alla fall jag.

Så, alla ni därute, njut, av livet varje dag, vad som sker imorgon vet vi inget om och det som skedde för länge sedan, kan vi ändå inget göra åt......

Inga kommentarer: