måndag 19 mars 2012

OLO Valio

Testa!!!

Ja, så har jag då testat min OLO Valio och jag tyckte den var jättegod, bra konsistens, mycket behaglig smak, med små fruktbitar i, en yoghurt i min smak, med andra ord.

Igår, förresten, var jag på Aloe Vera party, det är ju ganska gammalt och alla vet ju att det går använda Aloe Vera till massor av bra saker.

Det var Bittan, på jobbet som hade bjudit in, och ett ganska hyfsat antal människor/arbetskamrater/ hade deklarerat att de skulle komma.,ja, och så jag.

Jag skämdes, å mina arbetskamraters vägnar, för jag blev själv och ingen hörde av sig med ett, nej, jag kan inte komma.

Detta är så nonchalant, så det finns inte på kartan........jag hade dock en trevlig stund och fick mig förevisat de fina produkterna, inhandlade en jättebra kräm och ett "cerat" samt smakade på det som gick att dricka.

Även en liten fika intogs och vi hade trevligt en stund.

Men tänk på det, alla Ni som blir bjudna till saker och inte kan komma, hör för helskotta av Er, den som bjudit in, har ju faktiskt förberett sig och lagt energi på detta, lite respekt måste Ni väl ha i alla fall.


1 kommentar:

Louise sa...

Nej fy fasen vad taskigt! Så gör man ju verkligen inte... Är folk dåligt insatta i vett och etikett?? Oxå varit med om sånt här! Fattar inte hur svårt de kan vara att säga till innan att de inte kan komma! Även om det är 1 timme kvar! Man ska ju alltid höra av sig! Åååå blir så arg på sånt här!