onsdag 22 april 2009

Urtidsbestar

Så har jag då varit ute på en någotsånär rask stavpromenad, har dock en förkylning, med täppt näsa, som hämmar mina aktiviteter lite grann.

Kände trots det att jag måste ut och så blev det.

I Stensjön, eller runt omkring härute, finns många läckra rundor, både långa o korta, på landsväg och i skog, det är bara att ställa kosan åt det hållet jag känner för.

Idag blev det ett mellanting, jag ser ibland väldigt olika saker eller djur på mina rundor, på ett ställe finns dessa enormt mäktiga djur, som tagna ur en sagobok om vikingatiden, så fina, men ganska skygga.

Jag fick ta små, små steg framåt och röra mig försiktigt, annars hade de galopperat iväg, det är iof sig en läcker syn, men idag ville jag fota, och det gick ju bra.

Jag var väldigt nära, men vet inte riktigt om de stångas, eller inte, vågade inte testa heller.

När jag öppnade mina mejl, idag, hade jag fått ett grattismejl, dimper ner sådana då och då, som inte är riktiga, vill bara att jag ska svara på en massa frågor, fast detta var riktigt.

Hamburger Börs, var det, hade "vunnit" 4 "matplatser" vilket tydligen innebär att det finns ett reserverat bord för max 4 personer och fritt inträde, däremot får vi betala mat och dryck själva.

Var inne o tittade på priserna och det skulle vi väl klara av, det är alltså en show med 3 tjejer, som ska visas, primaDonnor, jag har sett lite på TV och det verkar underhållande, får väl se om vi ska gå. Vi ska ju till Stockholm i maj, och jag fick välja datum.....tål att tänka på.

Inga kommentarer: